Förkylning på g?
2012-09-16



Har ont i halsen... Sitter här och dricker te i hopp om att det snart ska bli bättre, helst innan tisdag då det är skola igen. Har tur som är ledig imorgon så jag kan ligga hemma och tycka synd om mig själv en dag till ;)
 
Har försökt plugga lite idag, men det gick inge vidare. Har ingen lust att skriva, vilket resulterar i att det som jag skriver inte blir så bra... Ska göra ett nytt försök imorgon igen och hoppas på att det går bättre då. Skulle va så skönt att kunna bli klar med en uppgift. Om inte annat så har jag ju två veckor på mig innan den ska va klar ;) Men jag hatar att vara ute i sista minuten... Aja, det ska nog lösa sig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Krya på dej och hoppas inte att du blir sjuk! STOR KRAM <3

Svar: Tack! Nä, jag hoppas inte heller det, kan ju inte missa nåt av våra fantastiska inspirationstillfällen ;) Kraaaaam! <3
Lina Karlsson

2012-09-16 @ 19:50:44
Postat av: Jenny

Du får krya på dig! och hoppas du blir frisk snart, inge roligt att vara förskyld :(
Kram <3

Svar: Tack :) hoppas jag med, Daniel är ju också sjuk så de e väl han som smittat mig... Kram <3
Lina Karlsson

2012-09-16 @ 20:09:50
URL: http://jennnyea.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0