Efterlängtade helg, du är välkommen!
2012-09-20

Idag på skolan har vi haft musik hela dagen, och vi har spelat på våra ukuleles. Det går bättre och bättre minsann ;) Jag insåg också att min ukulele som jag har här hemma inte alls var rätt stämd, så den lät förjävligt då jag jämförde med skolans! Men nu har jag stämt om den igen, så jag hoppas att det är någorlunda rätt iallafall ;) Jag är inte musikalisk för fem öre, men jag tycker det låter bra iallafall haha.
Malin var snäll och hade med sig kakor som hon bjöd på när vi hade rast. Mums! Vi borde införa fikadagar tycker jag ;) 
Jag och Lina har nästan blivit bäst på spela "här kommer pippi långstrump", och ni ska få se några bilder på hur det såg ut då vi övade ;) 
Jag tycker iallafall vi var rätt så bra. Roligt är det iallafall med musik! Lägg också märke hur bra vi matchade gitarrerna med våra kläder! ;) 
Imorgon så åker jag och Daniel till Stockholm och stannar under helgen. Förvänta er inte för många uppdateringar då datorn stannar hemma. Sen mår jag lite dåligt över hur lite jag får packa (ska få plats med allt i min lilla ryggsäck... Jag är ju en såndär som kan ha med mig miljoner saker... (Kattis förstår vad jag menar haha ;) ) Men nu ska jag packa jätte lite, och det kommer säkert bli alldeles lagom med saker men ändå... Aja, det ska nog lösa sig. 
Idag har jag även hunnit med att prata med en av mina bästa vänner, Louise! Så himla trevligt det var, synd bara att vi inte kunde prata längre eftersom jag hade skola... Men jag längtar tills jag ska hem och får träffa henne lite. Vi har träffats allt för sällan på senare tid. Jag saknar min "göraingentingmenändånåntingkompis"! 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Hihihihihi jaa det lät riktigt bra hörrudu :D jag tror vi börjar bli riktiga ukulele proffs ;p Det är bra det med tanke på vårat framtida band :) Fika dagar låter skit bra tycker jag (Y) men jag är ju så dålig på att baka :/ Du får lära mig fisy! :) KRAMO<3

Svar: Haha jaa, vi lär bara skriva vår låt först ;) Haha, vi kan ha bakarkurs vettja :D Kramo på dej fisi ;) <3
Lina Karlsson

2012-09-20 @ 20:22:11
Postat av: Jenny

Du får väl be Daniel hjälpa dig med packningen? ;)
Hoppas du får en rolig helg i Stockholm och att allt är bra med dig! Kram <3

Svar: Det är han som hjälper mig, det är därför ja inte får ta lika mycket haha... Tack, hoppas du också får en super härlig helg! Kram :) <3
Lina Karlsson

2012-09-20 @ 20:23:06
URL: http://jennnyea.blogspot.se/
Postat av: Lina Flink

Låter skit bra det :D (Y) Kraaaaaaaam!! <3

2012-09-20 @ 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0