Tisdag
2012-10-16

Plugg, plugg, plugg, plugg, jag är spyless! Men det går sakta men säkert framåt, som tur är! Skulle ju vara roligt med en dag utan plugg, men det får jag ta då jag kommer hem! Imorgon är det skola igen, och vi ska ha redovisning. Det är det rörelse som står på schemat, och vi har jobbat med en gruppuppgift där vi skulle hitta på en egen dans, vilket jag, Lina och Emma har gjort. Så förhoppningsvis går det bra imorgon. Bara vi blir godkända så är vi nöjd ;) (Tror att Lina och Emma instämmer?) 
Pratade även med Julia idag för att fråga om hon ville följa med till IKEA på fredag och får svaret: Ja, men då måste vi ju på toysrus också! Jamen självklart ska vi dit! Det är liksom ett måste då jag och Julia åker till Valbo ;) Mogna tjejer, jo visst ;). Roligt när vi spenderar längre tid inne på toysrus än på IKEA ;) Tur att vi har en anledning att gå dit denna gång, har nämligen lite beställningar hemifrån, vad jag ska köpa får ni veta senare! :) 

Kommentarer
Postat av: Fisi

Jag instemmer :-) åhhhh va roligt att gå på toysrus :D ses i möra Fisy, 8:30 då ska de dansas :) kraaaaam <3

2012-10-16 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0