Tiisdag
2012-10-02

Har haft skola både igår och idag. Igår stod rörelse på schemat och vi dansade och hoppade runt hela dagen så jag var helt slut då jag kom hem haha! Så är jag och Lina så himla otränade att vi går runt idag och klagar på hur ont vi hade igår kväll efter lektionen haha! 
Idag har vi haft bild och vi har kollat på offentliga konstverk, och sedan arbetat utifrån det. En rätt rolig uppgift faktiskt. Så slutade vi en timme tidigare och då ska man väl inte klaga? Sen har jag och Lina ätit kakor och det blir man väl också lite gladare av? Gott var det iallafall! Någonting ännu roligare är ju att jag tar helg idag och har inte min nästa lektion förrän på måndag! 
Imorron blir det plugg, hemtentan ska in på fredag så jag tänkte göra klart den. Så ska jag läsa lite böcker hade jag tänkt. Hur det går, det är ju en annan sak. Det är tanken som räknas va? 
22 dagar kvar tills jag åker hem och får träffa mina småsystrar igen. (Som inte är så små, snart har väl Wilma vuxit om mig också!) 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Tack för kakorna bästa du :) Det var GOOOOTT!!! NAM NAM NOM :) Kraamo <3

Svar: Det va så lite så :) Alltid gott med kakor :D Kramiiis <3
Lina Karlsson

2012-10-02 @ 19:53:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0