Snart så
2012-10-22

En trött Lina har med hjälp av sin underbara pojkvän packat sin väska och hoppas nu att allt har kommit med och att ingenting är glömt. Lite är dock kvar att packa imorgon på morgonen innan jag åker men det står uppskrivet på en lapp så det ska nog gå bra. Hade inte Daniel hjälpt mig med packningen hade massa onödiga saker följt med hem + att jag hade glömt en massa haha. Tur att jag är tillsammans med världens bästa! 
Har haft rörelse hela dagen på skolan så är så himla trött! Önskar att jag hade sovmorgon imorgon men icket. Istället ska jag kliva upp tidigt på morgonen, packa det sista, åka in till Gävle, vänta en timme på tåget, åka tåg till Arlanda för att sedan sitta där i två och en halv timme och vänta på flyget, sedan flyga hem till Skellefteå, vänta en liten stund på Elin som ska hämta mig eftersom hon tydligen hade skola längre än vad det var tänkt, skjutsa hem Elin till hennes lägenhet, ta bilen och köra hem för att förhoppningsvis äta en god middag eftersom jag säkerligen kommer vara hungrig efter allt väntande. Förhoppningsvis ska Viktoria åka med mig hem också så slipper jag köra hem själv. :) Sen ska jag vara med Wilma heeeela kvällen! Så nu vet ni vad jag ska göra imorgon. Utan all väntetid så skulle det gå rätt fort att ta sig hem men nu tar det ju typ hela dagen. Åker halv nio hemifrån och kommer fram till mamma och pappa vid fem någon gång. Men ser framemot att träffa familjen, var ett tag sen sist! 
 

Kommentarer
Postat av: Mamma & Wilma

Vi längtar såååååå :-) Välkommen hem!!

2012-10-22 @ 21:31:38
Postat av: Jenny

Usch vad jag tycker det är drygt med väntetider!
Hoppas resan går bra och att allt är bra med dig och att du får det trevligt hemma! :)
Kram <3

2012-10-22 @ 22:22:53
URL: http://jennnyea.blogspot.com
Postat av: Lina Flink

Ha de dunderjättebra uppe i Jörn Lina!! :D <3

2012-10-22 @ 23:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0