Så var helgen över
2012-10-14

Helgerna går så otroligt fort, och imorgon är det skola igen. Denna helg har bestått av plugg, och det känns fortfarande inte som att jag har åstadkommit någonting... Tror iallafall att jag är klar med musikuppgiften, sen är det bara bilduppgiften som måste göras men den får jag ta med mig hem till mamma och pappa. Min plan gick inte som jag hade tänk, nämligen att jag skulle vara klar med den innan jag åker hem. Men man kan väl inte alltid få som man vill? Hinner kanske börja lite smått på den här veckan, har bara skola tre dagar. Någon dag hade jag tänkt ta mig iväg till IKEA med Julia också. Någon där hemma som behöver någonting därifrån som inte tar så jätte stor plats så kan ni ju höra av er så kanske jag kan få med mig det i min väska ;) 
Bara 9 dagar tills jag åker hem! Synd bara att Daniel inte ville följa me :/  Men det får bli en annan gång! 
 

Kommentarer
Postat av: NATALIE

va skönt att få komma hem ändå!:)

Svar: Ja, det ska bli jätteskönt! :)
Lina Karlsson

2012-10-14 @ 19:04:09
URL: http://naataali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0