Så var det ju det där med att plugga...
2012-10-03

Varför blir det alltid så att när man sätter sig ner för att plugga så försöker man hitta en massa anledningar till att slippa. Det som skulle kunna gå rätt fort tar istället jätte lång tid eftersom man är så ofokuserad... Idag har jag iallafall lämnat in hemtentan som handlar om rörelse, så jag hoppas verkligen att den blir godkänd! Är inte helt nöjd med den, men jag håller tummarna att det går vägen! Sen skulle jag ha läst lite i en annan bok men det har inte blivit av, varför vet jag inte... Kanske borde läsa lite nu istället eftersom jag inte gjorde det tidigare idag! Om inte, får jag skylla mig själv att jag har mer att läsa i helgen! 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0