Plugg plugg och lite mer plugg
2012-10-06

Denna bok har gjort mig sällskap idag. Har nu läst alla böcker till musikmomentet, så imorgon är planen att jag ska skriva den skriftliga uppgiften. Mitt mål är ju att jag ska vara klar med både musikuppgiften och bilduppgiften innan jag åker hem till mamma och pappa, men jag börjar bli lite smått osäker på om jag kommer hinna...

Förhoppningsvis så är jag klar med musikuppgiften (vilket jag borde bli om jag bara anstränger mig lite) och har börjat med bilduppgiften så är det iallafall inte jätte mycket att göra då jag kommer hem. Vet ju hur det brukar bli, jag släpar med mig en massa böcker hem, för att inte ens öppna dom då jag är hemma. Är så mycket annat jag vill hinna med istället. Men, blir jag inte klar med bilduppgiften så har jag inget val. Ska iallafall göra ett försök till att slippa släpa med mig massa böcker! :) Bara 17 dagar kvar nu tills jag åker hem!  
 

Kommentarer
Postat av: matildac

fin blogg,följa varandra via bloglovin ?:)

2012-10-07 @ 14:24:16
URL: http://matildac.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0