Lycklig tjej!
2012-10-11

Idag då jag kom hem från skolan sa Daniel att han hade en överraskning åt mig. Snäll som han är så hade han köpt en vetevärmare till mig! Vet inte hur många gånger jag har sagt att jag har velat ha en, och har även önskat mig det i födelsedagspresent. Men nu kan jag alltså stryka det från listan. Tack älskling! Bilden gör inte direkt färgen rättvisa, den turkosa färgen är mycket finare i verkligheten. 
Har även fått mitt paket som jag hade beställt från bubbleroom. Hade beställt en jättefin klänning som jag ska ha på julafton :) 
På skolan har vi haft musik, rätt mycket musikteori och jag fattar typ hälften. Men det gör mig ingenting. Tycker ändå att musiken är bland det roligaste vi gör på skolan just nu. Tycker det är roligt att spela ukulele också. Speciellt då jag och Lina spelar tillsammans. ;) Alltså, vi är expert på trigga igång varandra så blir allting jätte roligt. Vad är oddsen att man ska träffa någon som är så otroligt lik en själv till sättet? Vi har lika sjuk humor båda två! ;)  
Nu tar jag (äntligen) helg! Ska bli skönt med sovmorgon imorgon. Men jag måste plugga hela helgen. Musikuppgiften som jag skrev på förra helgen måste jag börja om med. Har tydligen gjort helt fel. Men men, sånt är livet. Bara göra om och göra rätt. Förhoppningsvis så går det enklare och snabbare nu då jag förstår uppgiften ordentligt! :) 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Aww Daniel är bra snäll han!! :) hihihihihi du tog orden i munnen på mig Lina, ja vad är oddsen liksom? :D vi är allt bra roliga iallafall, hahaha och kreativa för den delen :p vår humor slår allt liksom, längtar tills vi ska fortsätta repa med vårat "band" hahahahahaha :D skickar låten i morgon :) ha en bra helg bästaste du! :) kramar och en massa kaos <3

Svar: Haha ojaa det är vi verkligen! :D Haha jag längtar också, det kommer ju bli en hit våran låt :D Låter bra det, då ska jag öva på den ;) Desamma bästaste du! Kramisar och lite kaos tillbaka ;) <3
Lina Karlsson

2012-10-11 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0