"Linorna"!
2012-10-18

Idag har vi haft musik heeela dagen. Men när alla sitter där och övar på sina ukuleles så hör man knappt vad man själv spelar haha. Men det är ju roligt ändå, vilket är huvudsaken!
Jag och Lina, (eller jag) säger att vi ska försöka ta en seriös bild på oss. Men ja, det gick ju som det gick som ni ser. Det slutade med detta: 
 Plus några bilder till. Det visar väl vårt rätta jag antar jag? Haha tur att vi tycker att våran humor är rolig iallafall. ;) "Linorna" kallas vi för på skolan ibland. Där den ena befinner sig är ofta den andra av oss också haha. 
Hade tur idag också, lärarförbundet va på skolan så jag fick lite böcker som jag egentligen skulle fått för ett år sen (?) då jag gick med i lärarförbundet. Fick dom aldrig då men nu har jag fått dom iallafall. Kan ju hoppas på att någon av de böckerna finns med på någon litteraturlista framöver ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

De är tur jag har dej fisy!! :) <3som är lika knäpp som mej själv :D <3

Svar: Å det är tur att ja har dej Fisi! :) <3
Lina Karlsson

2012-10-18 @ 19:58:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0