Ibland hinner man mer än vad man tror
2012-10-07

Idag har jag varit riktigt effektiv! Började dagen med att plugga, har skrivit en del på musikuppgiften, men har en del kvar. Tänkte kolla lite med läraren så jag vet att jag gjort rätt. Känns ju rätt onödigt att skriva en uppgift och så är allting fel och man måste börja om... Men förhoppningsvis har jag gjort rätt! 
Tvättid var det idag också. Någon som vill ge mig en tvättmaskin?! Skulle tacksamt tas emot. Jag och Daniel har konstaterat att vårat liv skulle bli såååå mycket lättare om vi fick en tvättmaskin. ;) 
Fortsatte dagen med att laga till en jättegod middag som jag har längtat efter att äta, nämligen hemgjorda biffar med potatis och gräddsås.
Jättegott var det! 
Efter maten fick jag för mig att jag skulle städa lägenheten, så damsugarn och skurhinken åkte fram. 
Effektiv dag, har hunnit med en hel del. (Enligt mig iallafall ;) ). Imorgon är det skola igen, drama står på schemat. Hoppas att det blir kul! 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0