Höst
2012-10-12

Det blev en härlig höstpromenad med älsklingen idag. Mamma ringde precis då vi skulle gå ut, och när jag sa att jag inte riktigt hade tid att prata för att vi precis skulle gå så säger mamma: Så du ska vara nyttig idag och motionera? Hmm... Ja, jag hade tänkt det idag! ;) 
Min sovmorgon som jag hade tänkt ta idag blev inte så lyckad... Vaknade vid åtta av att dom bygger om uteplatserna precis nedanför vårt sovrumsfönster. Det roliga är att dom BARA bygger på morgonen och slutar där vid nio, tio tiden. Detta har dom hållit på med flera veckor nu, så snart borde dom väl vara klara? Tur det är lördag imorgon och att dom förhoppningsvis är lediga imorgon så jag slipper bli väckt ;) 
Ha en trevlig helg allihopa! 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: NATALIE

åh det är ju så fint med alla höstlöven! hoppas att allt är bra med er!:)

2012-10-13 @ 21:31:07
URL: http://naataali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0