Hemma hos mamma och pappa!
2012-10-24

Resan igår gick väldigt bra och fortare än vad jag hade trott. Dom där två timmarna som jag väntade på arlanda gick väldigt fort då jag träffade en kompis, Sofia, som jag inte har träffat på jätte länge! Hon hade också några timmar att ta död på så jag hade sällskap ända tills mitt plan gick. Tack Sofia!
Då jag landade i Skellefteå så slapp jag vänta på Elin, eftersom hon hade slutat tidigare så hon kom precis då planet landade! Så jag och Elin åkte hem till henne och sedan vöntade vi i fem minuter på Tobbe och Viktoria som skulle åka med mig till Jörn. Under dom fem minuterna så hade tydligen lyset på bilen? varit på, så bilen vägrade starta, Min vanliga tur sådär. Ringer mamma, som säger åt mig att ringa pappa, som förklarar hur vi ska få igång bilen igen haha. Ja, vad skulle jag göra utan mina föräldrar? Min mamma är som min livlina, är det nåt jag inte vet/kan så ringer jag mamma i tron om att hon kan precis allting. Om inte annat så kan hon hjälpa mig att hitta en lösning på mitt problem ;) Hur som helst så fick vi igång bilen och kunde köra hem. Kom hem och möttes av en lite halvgalen hund som inte visste hur kan skulle bete sig. Jo, lite saknad har man nog varit trots allt. 
Här är min fina lillasyster. (Vet att bilden är suddig). Hon har även på sig sin fina tröja som hon fick av Julia i present! Trevlig familj som jag har så skulle Wilma iväg på dans då jag kom hem och mamma skulle duscha eftersom hon skulle iväg och jobba, så jag tog bilen och åkte iväg till min faster där även farmor var så jag fick träffa dom och mina kusiner! Sen åkte jag iväg och hämtade Wilma på dansen och gav henne kvällsfika. Pappa skulle tydligen jobba natt så jag och Wilma fick va ensam hemma. Då mamma hade farit till jobbet så gick jag och la mig. Var rätt trött haha. 
Idag vaknade jag av Wilmas väckarklocka så då var det bara att kliva upp eftersom hon skulle iväg till skolan. Snäll storasyster som jag är så gav jag Wilma frukost och skjutsade henne till skolan så mamma kunde gå och sova. Jag gav även mamma och Wilma ett gott skratt när vi åt frukost. Mamma sa någonting roligt precis när jag drack mjölk så jag började skratta och fick mjölk i hela ansiktet. Mammas kommentar: Nu är sölgrisen hemma igen. Undra om Daniel har det lugnt och skönt nu? 
Nu ska jag ta och plugga. Ska försöka skriva klart en uppgift, får se hur det går. Har även en gosig  katt som ligger bredvid mig på min dataladdare som blir varm och skön ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0