Finn tre fel?
2012-10-10

Denna dag har spenderats med två av dom bästa, nämligen Lina och Emma! Dagen började med att jag och Lina åkte iväg till Willys för att handla lite, medan vi väntade på Emma som besökte sin vfu förskola. Jag och Lina hade några saker som vi skulle köpa, men vi borde nog inte handla tillsammans. Den ena ser någonting och utbrister "ååh vad gott det där vore" och den andra är lika snabb till hyllan för att plocka ner det i korgen. Jo nyttiga människor var det här.
Sedan åkte vi och väntade på Emma ett tag, men vi är ju ganska bra på fördriva tiden. Tillslut kom äntligen Emma och vi åkte iväg till Linas stuga, och gud så himla fin den var!!
Under dagen har vi alltså hittat på en egen dans som våra klasskamrater kommer få ta del av. Vi konstaterade när vi var klara att vi faktiskt hade arbetat riktigt effektivt, och inte bara "lekt" bort tiden som vi är rätt bra på annars. Jag menar, hur lätt är det inte att börja prata om annat istället för att göra skolarbete? Vi tre har rätt lätt för det... Blev en hel del prat idag också, men vi lyckades iallafall göra klart uppgiften! :) Sedan hann vi även med att ta lite kort. (Ett litet måste sådär, så vi kan ha lite fina minnesbilder!) Tur mina kompisar är lika knäppa som jag själv är! 
Så ska vi köra tillbaka till Gävle, kör fel, jag och Emma sitter och diskuterar om vilken väg vi ska åka, Emma påstår att jag hittar, vilket jag trodde att jag gjorde, men det gjorde jag inte. Eller jag visste vart vi var men inte riktigt vart vi skulle. Slutade med att vi hamnade mitt i stan klockan fyra då alla slutar. Mindre roligt men vi alla kom hem helskinnade med ett extra minne att skratta åt vid ett senare tillfälle ;) Jo, jag har verkligen underbara kompisar! 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack för idag! :) <3

Svar: Tack själv bästa Emma! :)
Lina Karlsson

2012-10-10 @ 22:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0