Dagarna rullar på
2012-10-26

Igår åkte jag, mamma och Wilma till stan efter att Wilma slutat skolan. Elin skulle ha någon konsert med orkestern som hon är med i eftersom musikskolan firar 50 år i år. Då de sa det så slog det mig och mamma att för tio år sedan var jag med och spelade gitarr på en av musikskolans konserter då de firade 40 år. Haha trodde inte det va tio år sen men tydligen så var det de. Ångrar att jag slutade spela gitarr, men det är väl aldrig försent att lära sig på nytt? 
Innan konserten så var vi på solbacken och handlade lite grann, sen åkte vi hem till Elin. Eftersom Elin skulle spela så var hon tvungen att ha svarta byxor på sig och hon hade precis varit och köpt ett par, och gud vilka fina jeans! Slutade med att jag också köpte ett par haha ;) Kom hem rätt sent igår så både jag, mamma och Wilma somnade ganska direkt då vi la huvudet på kudden. 
Ikväll ska vi iväg till badhuset, sen ska jag och Wilma njuta av att hon också har lov nu så vi slipper ställa väckarklockan imorgon. Enligt pappa ska vi tydligen städa garaget, men njaaaa.... Jag och Wilma kan nog hitta på någonting roligare ;) 
Förresten så är det svinkallt ute. -15 var det imorse. Usch säger jag bara! 
En gammal bild på mig och Wilma!

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Sötisar :) usch va kallt med -15, har ni snö också? :D Stor kraaam <3

Svar: Ja här är det snö :) Inte jätte mycket men lite iaf :) Har det snöat nere hos er? -15 toppades imorse med -18.... Hoppas jag inte fryser ihjäl innan lovet är slut ;)
Hoppas allt är bra med dig! KRAMISAR till BÄSTA Fisi! :D <3
Lina Karlsson

2012-10-28 @ 07:58:05
Postat av: Lina Flink

Hihihi ojoj -18, brr va kallt :P det har snöat lite här, men inte mycket alls, men det har smällt nu är bara lite sådär frostvitt på backen nu :P det är kallt är nere också, var -7 i morse hihih :) Allt är bra med mej! Hoppas allt är bra med dej också och att du har det dunderbra uppe i Jörn! :) KRAAM på dej också bästa Fisy Karlsson! :) <3

Svar: Usch... kanske snart dags för våran jordenruntresa, föreslår att vi börjar i ett varmt land ;) KRAM <3
Lina Karlsson

2012-10-28 @ 12:25:34
Postat av: Lina Flink

hahahah JAAAA det tycker jag!! Där det är varmt, soligt och skönt och turkost varmt vatten :D hihih KRAAAMO <3

Svar: Haha jaa, och där vi kan få inspiration till skrivandet :D KRAM <3
Lina Karlsson

2012-10-28 @ 14:20:58
Postat av: Lina Flink

Hihihihi jaa det är sant :D Kraaam <3

2012-10-28 @ 23:36:04
Postat av: Lina Flink

Hihihihi jaa det är sant :D Kraaam <3

2012-10-28 @ 23:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0