Bra jobbat Lina!
2012-10-24

Påminnelse till mig själv: 
En uppgift går så mycket fortare att göra om man kommer ihåg vilken färg på märkesfliken som betyder vad och om man läser igenom uppgiften noga före man läser böckerna så man vet på ett ungefär vad man vill ha med.
Brukar alltid sätta en massa märkesflikar i mina böcker, ha en tanke bakom vilken färg som symboliserar en viss sak. Innan jag är färdig så har jag glömt. Men denna gång så skrev jag ner vilken färg som betyder vad, läste igenom uppgiften noga innan jag läste böckerna och allt gick så mycket smidigare och fortare! Ångrar att jag inte gjort detta tidigare ;) 
Har under förmiddagen jobbat riktigt effektivt om jag får säga det själv, så bilduppgiften är nästintill klar. Ska bara läsa igenom det och kanske ändra lite men det gör jag sen då jag är hemma i Norrsundet igen. Har precis hämtat pappa från jobbet, och ska snart hämta Wilma från skolan. (Det vart en massa hämtande och lämnande sen jag kom hem haha). 
Nu ska jag packa ner dessa böcker och ta ett efterlängtat höstlov! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0