Bild hela dagen
2012-10-09

Idag har vi haft bild hela dagen, och vi har skapat egna skulpturer med återvinningsmaterial och gipsbinda. Väldigt roligt faktiskt! Sen har jag och Lina roat oss med att göra en massa grimaser och är så lättroade att vi sedan sitter där och skrattar åt oss själva. Tänkte visa lite bilder från dagen!
Min skulptur. Jag har använt mig sugrör, bomull, frigolit och gipsbinda.

Medan vi väntade på att få gå på lunch...
Min färdiga skulptur.
Har haft en bra dag på skolan med en massa skratt. (Som vanligt!). Imorgon ska jag, Emma och Lina göra ett grupparbete, vi ska hitta på en egen dans så det lär nog bli en hel del skratt då med. Kommer bli en rolig dag med två utav dom bästa! 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Ditt konstverk blev skitbra Lina! :) hihihihhihi jag har många roliga och också några ganska otäcka bilder på min mobil nu hahaha, fler blir de i morgon, eller hur? :D Kraaaam <3

Svar: Haha längtar tills vi ska göra film :D Absolut blir de fler imorgon, ;D Kraaaaaamiiiis! <3
Lina Karlsson

2012-10-09 @ 20:33:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0