Trött
2012-11-12

Somnade sent igår, (eller ja, sent och sent, tillräckligt sent för att jag skulle vara trött idag) sen ringde väckarklockan tio över sex imorse. Jippi typ, eller inte. Men var bara lämna den varma och sköna sängen för att kliva upp, göra sig i ordning och äta lite frukost för att åka till skolan. Som tur är så har vi väldigt roligt på lektionerna vilket för att dagarna går rätt fort iallafall. Insår idag att jag bara har den här veckan, nästa vecka, och två dagar veckan efter det kvar som jag måste åka in till skolan. Ska tillägga att vi inte ens går skola hela veckor, utan vi är alltid "ledig" på fredagar och oftast mitt i veckan också. Så det är inte alls mycket kvar. Sedan har vi eget arbete fram till januari! Så om jag jobbar lite effektivt där i början på december så kan jag få ett långt och skönt jullov. 
Jag känner mig typ lika död som mammas och pappas katt ser ut att vara där han ligger och sover, Förstår inte hur de kan va skönt att sova så?! 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

ÅHh va gulligt!! Fast håller med dej, ser inte så värst skönt ut hihihi :p Den här terminen har gått sjuuuuuk foort, ojojoj säger jag bara :D knappt så att man hinner med ju, snart äre jul wiiiiieee :D

2012-11-12 @ 19:48:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0