Pluggdag
2012-11-14

Idag har jag och Lina våldgästat Emma för att göra lite grupparbete. Ett arbete som skulle kunna gå rätt fort men som inte riktigt gjorde det. Vi skyller på dålig förklaring av uppgiften och att det faktiskt inte var en lätt uppgift. (Vi skulle hitta på en helt ny lek, har någon nåt bra förslag?) Vi kom till slut på en lek som vi hoppas fungerar. Det lär iallafall märkas på redovisningen nästa vecka. Alltid när vi träffas och ska göra något grupparbete eller nåt liknande så sitter vi alltid och pratar om miljoner andra saker. Idag hann jag och Lina spela på Emmas ukulele och sjunga lite fint för Emma och det hade ju nääästan med uppgiften att göra. Jo, det tar visst lite tid för oss med en uppgift då vi gör miljoner andra saker också ;) 
Efter vi hade ätit lunch så var Emma så snäll att hon bjöd oss på piggelin. Jag säger att jag måste ta lite bilder för att kunna visa er på bloggen vad min dag består av istället för att bara skriva en massa text, och Emma erbjuder sig att ta en bild på mig och Lina. Linas kommentar: Ska vi vara normala eller? Emma tar ett kort och Lina vänder sig till mig och säger: Såg du normal ut eller för det gjorde inte jag... Jag säger sen: Skulle jag sätta ihop ett fotoalbum med bilder på mig och dig (jag och Lina) så skulle det inte finnas en enda normal bild... Tydligen så är det omöjligt för oss att se normal ut på kort. Vi ska alltid göra till oss.. 
Emma är stolt? fotograf till dessa bilder. 
När jag skulle åka från Emma så stod jag och väntade på bussen och vem kommer inte då om inte bästa Julia! (Hon kom med en annan buss och hon och Emma bor jätte nära varandra.) Hann prata lite med henne en stund innan min buss kom och jag var tvungen att åka.
En bra dag med andra ord, och jag är inne på min sista vecka som tonåring innan jag blir vuxen på riktigt. Jag frågade mamma idag om hon började känna sig gammal med fick svaret: Nä, jag var så ung då jag fick dig så än är jag inte gammal! 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Hahahahahaha :D tummen upp för att göra ett album tycker jag Fisy! :) jag ser ut som en liten chimpans på korten o vad gör jag med min fötter liksom?? Ingen vet tror jag :p mums med glass :) tack för idag tjejor och tack för den jättefina inbjudan Lina!! Ses i morgon Fisy då ska vi klinka på våra ukulelisar (Y) Kramo <3

Svar: Haha jaa, vi måste nog göra ett album sen haha! :) Kramis <3
Lina Karlsson

2012-11-14 @ 21:11:19
Postat av: Mamma

Vist är jag ung? Bara halv vägs till 80 som en viss person sa ;-) Kram på dej <3

Svar: ja du är ung mamma! :) Kram <3
Lina Karlsson

2012-11-14 @ 21:54:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0