måndag+tisdag
2012-11-28

Jag ser det snöar, jag ser det snöar, det var väl roligt hurra!
Tittade precis ut genom fönstret och ser massor av snöflingor! Synd bara att de smälter så fort de nuddar backen...
I måndags och igår hade jag föreläsningar på skolan och efter vi hade slutat igår hade vi julfika med klassen! Nu har vi ingen mer skola förrän den 8 januari, utan bara hemstudier. Detta firade även jag, Lina, Malin, Anna och Emma med att äta pizza till lunch. Vi har pratat väääldigt länge om att vi ska köpa pizza och äta till lunch (typ över ett år) men det har aldrig blivit av. Vi har istället varit duktiga och tagit med oss våra matlådor, men plötsligt händer det. 
Lånade denna bild av Malin. Haha ser ni hur lyckliga vi alla ser ut? Dagens stora händelse eller? ;) 
Efter skolan så gick jag, Emma, Anna och Malin ner till stan och gick runt där ett tag. Sedan åkte Malin hem och jag, Emma och Anna fortsatte att gå runt på stan tills klockan blev fem och vi gick ovh köpte biobiljetter till Breaking Dawn part 2. Sedan väntade vi lite till, och lite till. Sen blev klockan kvart över sex och då hade Annas syster och Julia kommit för att göra oss sällskap och bion började! 
För er som inte sett den filmen, se den! Efter bion så gick vi till wayne´s och fikade innan vi åkte hem. En superbra dag med andra ord!+ Nu borde jag egentligen plugga men försöker intala mig själv att jag kan göra det imorgon för jag har verkligen ingen lust. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0