Lördag
2012-11-17

Idag har jag lyckats med någonting som jag inte lyckats göra tidigare, nämligen att göra en luggfläta på mig själv. Den kanske inte blev jättebra, men det liknar dock en fläta! Är iallafall väldigt stolt över mig själv, så nu får jag väl bara fortsätta öva så blir den väl finare med tiden. :) 
Annars händer det inte så mycket idag. Tog en lång och välbehövlig sovmorgon och när jag vaknade förflyttade jag mig bara från sängen till soffan. Åt till och med frukost framför tv:n idag. (Jag är en sån människa som tycker bättre om att äta i köket). Har hunnit med att plugga, lovat att vara kattvakt och nu ska jag snart gå in och göra lite middag. (Köttfärsbiffar potatis och gräddsås), och sen ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen. Om jag nu inte hittar på någonting att göra, vilket skulle vara typiskt mig om jag får tråkigt. Har väldigt svårt för att bara göra ingenting haha. 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Åhh jättefiiint Lina!! Va duktig du är :) kram <3

Svar: Tack Lina! :) Kramis <3
Lina Karlsson

2012-11-17 @ 17:49:43
Postat av: Mamma

Den blev ju jätte fin :-) Kram <3

Svar: Tack mamma! Kram <3
Lina Karlsson

2012-11-17 @ 18:05:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0