Idag är en bra dag, men morgondagen ser ut att bli minst lika bra!
2012-11-22

Idag hade vi sista musiklektionen vilket betydde redovisning. Vi skulle spela ukulele och sjunga, sedan hitta på rörelser till sången som vi skulle låtsas lära ut till en barngrupp (våra kompisar i studiegruppen). Känns fel att sitta och försöka låtsas att alla är barn, men det gick väl som det gick. Vi blev iallafall godkända! Nu är alla redovisningar innan jullovet gjorda, nu återstår bara några skrivuppgifter, + två föreläsningar nästa vecka. 
Jag slutade klockan tio och var hemma halv tolv vilket inte var helt fel. Hinner precis hem då jag får ett sms från posten att min mixer som jag beställt har kommit, så det var bara att vända om för att gå ner till konsum och hämta den. 
Vadå onödigt stor låda till en mixer?! Trodde knappt att de va rätt låda då hon på konsum kom med den... Nä, elgiganten kunde ha paketerat den liiiiite smartare! 
Köpte den för pengarna som jag fick av familjen i födelsedagspresent! Jag och Daniel var tvungen att prova göra en hallonsmoothie och vi är helnöjda! Ett väldigt bra köp än så länge :) Tack mamma och pappa! 
Hade även beställt en bok från adlibris (100 lätta barnvisor på ukulele) som kom idag, så nu ska det spelas. 
Ikväll har vi storstädat lägenheten då både Marcus och Julia kommer hit imorgon. Men innan de kommer ska jag en sväng till förskolan och sen ska jag hem och baka lite för på lördag kommer Emma, Lina, Anna och Malin hit! Vi ska fira min födelsedag lite i efterskott.
Ser verkligen framemot denna helg, men vänta er inte allt för många uppdateringar då jag antar att datorn kommer vara avstängd. Jag och Julia ska se alla avsnitt av "mysteriet på Greveholm". Är det bara jag som verkligen inte minns den julkalendern? 
Ha en trevlig helg! 
 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

ÅHHH mysteriet på greveholm!! Sjukt bra julkalender :D (Y)

Svar: Jag minns den verkligen inte! haha :p
Lina Karlsson

2012-11-22 @ 23:35:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0