Helgen
2012-11-25

Jag har haft en superbra helg med fina vänner. Anna, Lina, Emma och Malin kom hit i lördags och var här ett tag och vi åt tårta, spelade ukulele och pratade en massa. Julia kom redan i fredags så hon hjälpte mig att fixa tårtan och sånt. Igår kväll hade jag, Julia, Daniel och Marcus julkalendermaraton så nu har jag sett mysteriet på Greveholm också. Det blev sent både i fredags och igår så ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt och imorgon har jag sovmorgon! Tack alla som har varit med och gjort denna helg superbra! 
Tårtan som jag och Julia gjorde
Vill visa er vilka fina presenter jag fick av Emma, Lina, Anna och Malin också! :)
Ljuslyktan i mitten fick jag av Anna och Lina och ljuslyktorna på sidorna fick jag av Malin! :)
 
Fick en massa doftljus av Emma och en jättefin förvaringsburk att ha dom i. :)
 
 
Tack så jätte jätte mycket! Fick även en sån där man masserar huvudet med (kommer inte på namnet?) av Lina och Anna. Kom på att jag glömde ta kort på den. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0