Hej mitt vinterland!
2012-11-30

Äntligen är snön här! Det har snöat konstant sen igår och nu är det alldeles vitt ute. Det blåser rätt mycket dock, men det är bara mysigt att sitta inne och höra hur det blåser ute. Jag och Daniel har precis kommit in efter att ha varit ute på en promenad med grannens hund, och nu känns det verkligen att det snart är december!
Imorgon ska vi julpynta i lägenheten och baka pepparkakor. Vi gjorde pepparkaksdegen idag så ni kan ju gissa vem som gått till kylskåpet flera gånger sedan dess haha. Gott är det iallafall! 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh herre min skapare vad mycket ^^ Hos mig är de inte så där mycke snö ^^

Svar: Nä, de va ingenting här men sen kom allt på en gång typ! Jättemysigt till första advent! :) Hoppas det kommer mer snö där uppe snart! :)
Lina Karlsson

2012-11-30 @ 20:54:45
URL: http://louice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0