Fredag!
2012-11-16

Som jag har längtat efter helg! Dock så var Daniel tvungen att åka in till Gävle idag så väckarklockan ringde klockan sju... Jag klev upp samtidigt som Daniel eftersom jag skulle iväg till förskolan där jag gör min VFU och lämna lite papper och nu ska jag plugga. Eller kanske ska äta lite lunch först? Jag längtar tills jag är klar med alla uppgifter så att jag kan ha lite jullov. Även om vi inte har skola så har vi en del plugg att göra hemma. Idag ska jag sätta mig och läsa en av böckerna som vi ska läsa men har egentligen ingen lust... Men det måste ju göras så det är väl bara att sätta igång antar jag. 
Trevlig helg allihopa! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Trevlig helg du också Kram <3

2012-11-16 @ 14:02:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0