Drama
2012-11-19

Idag hade vi sista dramapasset för denna gången på skolan, (vi har arbetat med drama, bild musik och rörelse denna termin) och vad passar inte bättre än en cirkusföreställning och lite dockteater? Haha jag har så himla roligt på skolan och det är väldigt svårt att förklara allt roligt som händer. Mobilen har legat i väskan hela dagen så inga bilder har blivit tagna heller... 
Idag är min sista dag som tonåring och imorgon blir jag vuxen på riktigt. Jag tänker fira dagen genom att.... plugga! Roligt va? Men allt här i världen ska väl inte vara roligt. ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja just ja, vi glömde ju knäppa :( nu äre inte långt kvar till vuxenheten Lina, endast ca 3,5 timme :D ( Y)

Svar: Haha nu är jag vuxen på riktigt ;) Tack så mycket Lina! Vi får knäppa lite bilder på onsdag istället :D Kram <3
Lina Karlsson

2012-11-19 @ 20:26:38
Postat av: Anonym

Ja Just ja, vi glömde ju knäppa :( nu äre inte långt kvar till vuxenheten Lina, bara ca 3,5 timmar :D (Y) Grattis i förskott!! :)

2012-11-19 @ 20:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0