Bilder från helgen
2012-11-07

Har inte riktigt haft tid till bloggen under de senaste dagarna, har haft fullt upp med annat, så jag tänkte kort sammanfatta lite av vad jag gjort den senaste tiden. Under tiden som jag var hemma hos mamma och pappa hann jag åka och hälsa på hos farmor och farfar och världens bästa farmor gjorde pannkaka till mig och Daniel som vi kan ha i frysen och ta fram och äta när vi inte orkar laga mat. Jag hann även hälsa på hos morfar vilket var roligt. Hade inte sett hans lägenhet som han hade flyttat till, så nu vet jag iallafall vart han bor. Har även hälsat på min lillasyster som också flyttat hemifrån till egen lägenhet. Jag och mamma har hunnit måla om köket också! Under tiden jag var hemma så hade även Wilma, Ena och Josefine kalas på Leos lekland så en av dagarna spenderades där, för att avslutas med "halloween bad" på badhuset på kvällen. Hann även med att påbörja ett nytt stickprojekt, nämligen ett par tjocksockar. Hann sticka klart den ena innan jag åkte hem hit, så nu ska jag bara sticka klart den andra. Dagarna går ju fort när man har roligt, och plötsligt var det lördag morgon och jag skulle med flyget till Stockholm. Med några tårar i ögonen sa jag hejdå till familjen, men med vetskapen om att vi kommer träffas snart igen eftersom en ny resa ska bokas inom den närmsta framtiden. Möttes av Daniel och hans lillebror Patrik på Arlanda och sedan åkte vi snabbt hem till Daniels pappa för att packa om lite grann för att sen åka iväg och klättra! 
 Patrik, Daniels lillebror 

 Den första bilden är då jag knyter in mig i selen för att kunna säkra Patrik då han ska klättra. De två sista bilderna är bilder på då jag står och säkrar när Patrik klättrar. 
Här kommer några bilder på när Patrik klättrar!

Här kommer två bilder från när jag klättrar 
Tyvärr blev det inga bilder tagna då Daniel klättrar vilket var lite synd... 
Vi stannade kvar i Stockholm till på söndagen då vi åkte hem, och då var jag rätt trött haha. Har hunnit med rätt mycket på kort tid, men roligt har jag haft! 

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Åhh va roligt det ser ut att klättra och va duktiga ni är!! :) jag skulle tycka det var lite läskigt när det är så högt :P ha en fin helg Fisy! Kram <3

Svar: Du får följa med någon gång! :) Man behöver ju inte klättra på de högsta väggarna ;)
Ha en bra helg du med Fisi :) KRAMAR till dej! <3
Lina Karlsson

2012-11-09 @ 08:50:28
Postat av: Lina Flink

JAA :) hihi ja det är sant! :D tackåtack! KRAAM <3

2012-11-09 @ 19:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0