20 år
2012-11-20

Grattis till mig själv på min 20-års dag! Idag har jag firat min födelsedag genom att plugga. Har fått en del gjort men ändå inte tillräckligt mycket enligt mig själv. Men jag får väl plugga mera någon annan dag istället.
Igår fick jag ett födelsedagskort med posten från bästa farmor och farfar, och idag fick jag ett från min kära familj där hemma som jag har saknat lite extra mycket idag. Tack så jätte mycket! 
Ikväll kom våran bästa granne förbi och hade med sig en ask med geléhjärtan bara för att jag fyllde år. Hon var även så tacksam över att vi hade tagit hand om hennes katter i typ två dagar, medan hon tog hand om vår post typ hela sommaren. Om det är någon som ska vara tacksam så är det vi! Är iallafall väldigt glad över att vi har en så himla bra granne! 
Jag och Daniel firade min födelsedag genom att äta lite pannacotta nu ikväll, tårta blir det på lördag då mina fina vänner kommer hit! 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Grattis än en gång <3 Jag önskar också att vi kunde vara hos dej en sån här dag... Men de är liiiiiite för långt att tvär fara ;-) Hoppas att du blir firad ordentlig till helgen :-D Många grattis kramar på DIN dag <3 <3 <3 <3 <3

Svar: Tack mamma <3
Lina Karlsson

2012-11-20 @ 22:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0