Tisdag
2012-05-15

Idag har jag varit på skolan hela dagen, haft seminarium på morgonen, och haft biologi ute på eftermiddagen och studerat blommor och olika växter. Vi hade tur att det inte regnade! Enligt våran lärare var det en lyckad dag, eftersom våran grupp fick se en groda, och en annan grupp fick se en orm. Tacka gudarna för att jag inte såg den där ormen, jag hade avlidit!

Mindre roligt är det att komma hem till en tom lägenhet. Jag saknar min älskling...

Positivt är att Julia kommer imorgon! När jag slutar skolan, så kommer hon vänta på mig och det ska bli så himla roligt! Hoppas på att Gävle visar sig från sin bättre sida, med soligt och varmt väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0