Teknik
2012-05-24

Idag hade vi teknik på skolan, och så himla roligt det är! Det är synd att tiden går så snabbt, och att man inte hinner testa på allting. Enligt vår lärare så har vi nu haft all teknik som vi kommer ha under hela vår utbildning, tre laborationer + en föreläsning. Det är ju ingenting! Jag vill ha MER! Man får så himla mycket idéer på laborationerna och man lär sig så mycket. Skulle vilja lära mig mycket mer. Men men... Ny utbildning som alla lärare skyller på... Jag får väl hoppas att de jobbar mycket med teknik på förskolan då jag ska göra min VFU, så jag får ännu mer idéer där istället ;)

Slutade tidigt idag, så det blev en promenad ner till stan med Emma. Trevligt! Bra väder var det också, så jag åkte hem och satte mig på balkongen en stund, Det ska tydligen bli ännu varmare imorgon, och jag är ledig! Eller ledig och ledig... Har en massa plugg. Men jag kan ta med mig skolböckerna ut på balkongen och sitta i solen och plugga! Bara en vecka kvar nu. På en vecka är alla jobbiga uppgifter klara, och det är bara en redovisning kvar! Sen, sommarlov!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0