Snart så!
2012-05-30

Snart är denna vecka slut, vilket betyder att det bara är en enda redovisning kvar. En enda, sen är mitt första år på förskollärarprogrammet avklarat. Då är det bara 2,5 år kvar innan jag har pluggat färdigt! Det är helt sjukt, och det kommer gå så himla fort! Ångrar inte en sekund att jag började plugga direkt efter gymnasiet.

Imorgon avslutas detta första år med middag hemma hos mig med Malin, Anna, Lina och Emma! Kommer bli riktigt trevligt, och det är mycket tack vare dessa personer som detta år har gått så himla fort! Vi har så roligt tillsammans på skolan, och skrattar så dagarna går riktigt fort faktiskt!

Idag är det bara 7 dagar kvar tills jag åker hem till Jörn. Med blandade känslor faktiskt. Längtar så sjukt mycket efter alla där hemma, men jag skulle gärna ta med mig Daniel upp också! Får se hur länge jag klarar mig utan han. Har blivit beroende av att ha honom nära. Såå, vi får se hur länge det tar innan saknaden blir för jobbig... Lite synd är det ju att våra familjer bor så långt ifrån varandra. Vore ju lite roligare om de bodde lite närmare. Men det är som det är, bara gilla läget helt enkelt.

Nä, dags att återgå till teknikplugget. Hade tänkt fixa provet imorgon, orkar inte med en restuppgift haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0