Skola, skola och lite mer... skola
2012-05-03

Idag har vi haft skola HELA dagen, och det har vi imorgon också. Jag har blivit så jäkla lat sen jag flyttade ner till Gävle. I veckan har vi skola tre dagar, varav två heldagar, och det tycker jag är jobbigt. Förut hade man varit glad om det bara var skola tre dagar i veckan. Tänk vad saker kan ändras haha. Sen har vi en hel hög med uppgifter som ska göras, böcker som ska läsas, en serie som vi ska kolla på osv. Så jag vet vad jag gör nästa vecka haha. I helgen har jag tänkt ta lite ledigt och åka ner till Stockholm!

Tänker bjuda på en bild som Lina har målat, och jag blir bara så glad av hennes bilder. Det kommer verkligen vara ett minne från högskolan!

Den där bilden visar vad vi håller på med just nu. Lägger lite frön i en burk, eller ett glas eller nånting, samt ser till att det är fuktigt och kollar hur det växer. Mina frön har inte växt så mycket, måste väl ge dem lite mer tid bara. Man kan väl säga att jag är den där sura gubben haha. Har fått lite frön av Lina och Emma, så nu ska vi se om inte jag kan få stå med förstoringsglaset och studera fröna!

Det är tur att jag har världens bästa sambo som står ut med att jag har en massa glas med frön i som står i fönstret och tar en massa plats, och som följer med mig ut och studerar träd, och låter mig ha en burk med myror på balkongen. Så hoppas jag på att jag ska kunna skriva en intressant rapport om detta sen, och bli godkänd i denna kurs! ;)  


Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Hihi :)

2012-05-03 @ 20:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0