Ny vecka, nya möjligheter
2012-05-14

Sovmorgon idag, tur för mig då jag inte kunde sova igår, och somnade väldigt sent... Vaknade ändå vid åtta, och kunde inte somna om, även fast jag var hur trött som helst.
Klev upp, duschade, åt frukost, och satte mig och pluggade lite. Ska snart äta tidig lunch, och sedan ta bussen till skolan. Då jag kommer hem igen ska jag fortsätta plugga lite, ska försöka skriva klart ett arbete idag. Känns som om jag inte gör annat än att plugga nu för tiden. Jag längtar tills i juni, då alla uppgifter är klara och jag ska åka hem och njuta av sommaren. Men innan det så ska jag hinna med detta:
  • Följa hur olika frön utvecklas under några veckor, samt skriva en rapport om det.
  • Följa förändringar i naturen, samt skriva en rapport om det.
  • Göra en utställning av förändringarna i naturen
  • Redovisa mitt terminsammanhållande arbete
  • Biologi seminarium
  • Seminarium i teknik
  • Ännu ett biologiseminarium
  • Ett litet prov i teknik
Så jag har ju en del att göra tills i juni... Det är bara att gilla läget, tur jag snart är klar med rapporten om de olika fröna, samt att ett biologiseminarium ska göras imorgon. Mitt terminsammanhållande arbete skrev jag klart igår, så det borde inte vara så svårt att redovisa det.... Aja, jag vet ju vad jag gör ett tag framöver haha. Längtar tills jag får tillbaka mitt liv igen haha.

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är jobbigt när man har sådär mycket att göra men de är snart över! Snart är de juni och ett långt härligt sommarlov väntar! Du klarar de där alldeles utmärkt ska du se :)

Hoppas allt är bra med dig trots pluggandet!

Ha det bäst! Kram <3

2012-05-14 @ 20:21:03
URL: http://jennnyea.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0