"Kaos och barbie hänger på högskolan"
2012-05-04


"Det här är kaos, hans vän barbie och barbie-benet..."

Idag har jag varit heeeela dagen på högskolan. Från halv nio till halv fem. På förmiddagen hade vi laboration i teknik, och då skulle vi göra olika saker som har med teknik att göra, och vi skulle skapa någonting som beskrev någonting. Jag och Lina jobbade tillsammans, och vi tycker att allt som har med skolan att göra just nu känns lite kaos, och av det började vi skapa... Vi bröt glasspinnar, blompinnar, limmade ihop en liten hög med lite tyg osv. Men det var bara så det hela började. Jag och Lina är rätt bra på "trigga" igång varandra, har en börjat "spåra" så fortsätter den andra. Från början hade vi alltså tänkt göra en liten hög med kaos. Men senare så blev det till en gubbe, därav namnet kaos. Då vi sedan hittade en barbie docka, och berättelsen om "Kaos" kom till kanske vi inte ska prata om. Jag och Lina hade iallafall väldigt roligt åt detta. Vi skrattade från klockan tolv och sen resten av eftermiddagen. Men vi gjorde även en fin stjärna under teknik labben!

Vår lärare tyckte att den var så fin, så han satte upp den i klassrummet. Måste säga att jag och Lina gjorde en väldigt bra konstruktion.

Eftermiddagen idag var väl inte lika rolig som förmiddagen. Vi hade biologi föreläsning och jag tycker inte att det är så jätte kul... Men jag och Lina satt och småskrattade iallafall, och fortsatte vår berättelse om Kaos. Flummig dag, har skrattat så jag har ont i magen, men man måste nog ha varit där för att förstå det roliga. Jag skriver ner det här i bloggen, för att jag själv vill minnas det, och skratta lite åt det då jag tittar tillbaka på gamla inlägg i min blogg. Om min vardag helt enkelt, och det här, har varit en del av min vardag idag!

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

HAHAHAHAHAHAH!! :D

2012-05-04 @ 21:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0