Fredag!
2012-05-25

Toppenväder idag! Vaknade vid sju imorse. Bara för att jag hade tänkt sova länge så att denna dag skulle kunna gå lite fortare, men icket! Åt frukost och tog sedan en långpromenad samtidigt som jag pratade med mamma som var ute och gick med karo (deras hund). Hade ju varit lite roligare att gå en promenad tillsammans, men är man 60 mil ifrån varandra så funkade väl telefonen bra också. Det blir ändring på det i sommar!

Sen har jag suttit ute på balkongen och pluggat lite biologi. Känns som att man kanske stressar upp sig i onödan för alla uppgifter? Nu är iallafall alla uppgifter inlämnade, förutom en, men den är klar iallafall. Sen är det bara två seminarium, två redovisningar och ett litet prov kvar. Åhh vad jag önskar att nästa vecka var slut! För då är det typ sommarlov haha.

Sen vill jag även tacka Lina, för att du så tålmodigt svarar på mina frågor då jag ringer dig titt som tätt haha! Även fast vi brukar hinna prata om en hel del annat som inte alls har med skolarbete att göra, men det är bara trevligt! Tack för att du finns! :)

Bara 12 dagar kvar tills jag sätter mig på tåget och åker hem! Fattar knappt det själv. Det är inte ens två veckor kvar. Känns lite skumt, att snart kommer jag inte vara i denna lägenhet på kanske hela sommaren. Jag kommer inte träffa mina vänner här nere som jag träffar väldigt ofta nuförtiden på hela sommaren, och det värsta av allt, jag kommer inte träffa min älskling som jag är van att vara med varje dag! Jag saknar ihjäl mig nu när han bara varit borta i två veckor, hur ska det då bli i sommar? Aja, det får lösa sig på nåt sätt. Hur jag än vrider och vänder på det är det ju alltid någon som jag saknar. Oavsett vars jag är!

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Aww <3 Dessamma Lina!!! och absolut ingen fara, det är bara roligt att få prata lite :) KRAM!! <3

2012-05-25 @ 23:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0