En slags rubrik
2012-05-10

Det är mycket som händer just nu. Mycket plugg. Uppgifter som snart ska lämnas in, och som jag knappt har börjat med... Återkommer när jag fått tillbaka mitt liv typ. Då ska ni även få se bilder från i helgen då jag var i Stockholm, vilket var riktigt trevligt! Sen ett jätte tack till Daniels farmor för att vi fick sova där, det var verkligen jätte snällt! :) Det var skönt att komma bort lite, och slippa tänka för ett tag. Slippa laga mat, få frukosten framdukad på morgonen, behöver jag säga att vi hade det superbra? :)

Nä, åter till pluggandet. Imorgon ska vi kolla på fåglar, och vi skulle tydligen lyssna på lite fågelläten inför imorgon. Hoppas iallafall att det inte regnar. Sovmorgon har jag också, vilket ska bli skönt. Sen ska jag plugga heeela helgen. Hoppas att ni får göra någonting roligare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0