Bra avslutning med kompisarna!
2012-05-31

Idag hade jag mitt sista prov för denna termin, och det gick väldigt bra! Nu är det endast en redovisning kvar, sedan sommarlov!
Efter provet idag så åkte jag, Lina, Emma, Anna och Malin hem till mig för att äta och umgås! Har haft sjukt roligt och min kamera dog ganska direkt, men Malin har tagit en massa bilder som kanske kommer upp här på bloggen sen. Men tänkte visa de bilderna som Emma hann ta med min kamera innan den dog. Vi spelade spel, "hon slukades av vargen" tror jag det hette, men det är ungefär som "med andra ord". Ja, man blir som barn på nytt. Man blir sådär tävlingsinriktad och bara måste vinna! Längtar tills jag får se alla bilder som Malin tog!

En bra dag har det varit iallafall! Synd bara att tiden går så fort då man har roligt. Bilderna får tala för sig själva ;)



Jag och Lina illustrerade karaktärerna i vår berättelse.




Redo för en spelomgång, eller? ;)




Måste jag säga att det blev en hel del skratt? Mer bilder kommer kanske vid ett senare tillfälle!

Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Hahahahhahah, vad gör jag på 4:e bilden...:O det är nog ingen som vet riktigt...

2012-05-31 @ 21:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0