Allt och ingenting
2012-05-22

Jag vill bara säga att ni betyder mer än vad ni tror, jag är så glad för att jag lärt känna er! Ni får mig alltid på så bra humör! Tack! Jag hoppas att ni vet vilka ni är!  ;)

Idag har jag varit på skolan på förmiddagen och fixat lite med ett grupparbete. Skippade föreläsningen som var på eftermiddagen och åkte hem och pluggade istället. Vilket jag tycker jag gjorde ganska bra, läste ut en bok på 120 sidor bara sådär. Nästan som sommar, då man sätter sig i solen med en bra bok och bara kan sitta hur länge som helst och tiden bara springer iväg. Ungefär så var det idag. Boken om teknik i förskolan var faktiskt ganska bra, lättläst om inte annat. Längtar tills jag ska ut och jobba i förskolan! Det är så himla kul att lära sig en massa nya saker, och man får ideér hela tiden! (Sen är inte alla uppgifter så roliga, och inte alla böcker heller för den delen, men det är en annan sak). 

Imorgon ska vi vara ute på förmiddagen och kolla på småkryp. Hoppas att det blir kul, och att det är bra väder. Vi kan ju iallafall hoppas på att det inte regnar haha. På eftermiddagen har vi teknikföreläsning, hoppas bara att den är intressant!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0