Varför blogga?
2012-03-30

Ibland ställer jag mig själv frågan varför jag bloggar. Många gånger undrar jag om det jag skriver är intressant för andra att läsa, och vad vill egentligen ni som läser läsa om? Jag startade min blogg då jag skulle flytta ner till Gävle, för att de där hemma skulle kunna följa min vardag här nere, då vi kanske inte träffas och pratar så ofta. Hur många som egentligen läser min blogg vet jag inte, och jag vet inte heller om det som jag skriver är intressant. Men jag skriver ganska mycket för min egen skull, för att jag ska kunna titta tillbaka och minnas vad jag gjort, och hur jag upplevde denna tid med att flytta över 60 mil hemifrån osv. Jag skriver ganska mycket om vad som händer här och nu, och hur roligt det är att läsa vet jag inte. Sen om ni som läser vill läsa det eller inte, det är ju upp till er, jag ska inte tvinga er ;) Men det skulle va kul att veta vilka som läser haha.

Idag har jag varit på skolan och haft redovisning, vilket jag tycker gick riktigt bra. Har haft en bra dag med andra ord. Mindre kul är det att komma hem till en tom lägenhet... Saknar min  älskling men hoppas på att han kommer hem på måndag! Vill hinna träffa Daniel innan jag åker hem, annars vet jag inte när vi kommer träffas. Man blir nästan lite för van vid att vara med varandra då man bor tillsammans... Förut så träffades vi ju nästan aldrig, och det gick ju bra då. Nu skulle det inte gå att vara ifrån varandra så länge tror jag. Det skulle iallafall vara förjäkla jobbigt.

Nä, kanske ska sluta tycka synd om mig själv bara för att jag är ensam i fem dagar. Det kunde ju varit värre. Ha en bra helg!


Bjuder på en bild på min lilla gudson Jyri, en av mina allra bästa kompisars fina hund som faktiskt fyllde ett år i onsdags! (Louise, rätta mig om jag har fel!) Denna lilla filur hoppas jag att jag får träffa då jag åker hem! Sötare hund får man ju leta efter. <3

Kommentarer
Postat av: Emil Daniels bonus bror

söt hund!! då får man allt nog leta efter en sötare

2012-03-30 @ 19:07:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0