Torsdag
2012-03-01

Imorse då jag gick till bussen var det mulet, och det var nästan så de skulle regna... Tänkte att det inte blir så jobbigt att sitta inne på skolan ändå, när det ändå är lite kasst väder ute. Meeeen under dagen försvann alla moln, och solen lyste från en klarblå himmel. Tur för mig så jobbade vi på bra, och var klara på skolan vid kvart över ett. Då hade högskolebussen gått ner till stan, och jag insåg att jag skulle behöva vänta ytterligare en timme på att ta mig hem. MEN som tur var så skulle Emma till willys, så hon var snäll och lät mig åka med så jag han med bussen! TACK Emma! Du gjorde min dag!

Då jag kom hem så var det fortfarande soligt och varmt ute, (vilket det fortfarande är) så jag tog en tidning och  gick ut och satte mig på balkongen och solade lite. Så idag, första mars 2012 har jag för första gången i år suttit ute och solat utan jacka! Våren är på väg och det känns. Hoppas bara på att det blir lite härligt sportlovsväder där hemma då jag åker hem, bara 6 dagar kvar!

Hoppas ni också har haft en bra dag, nu tar jag helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0