Tillbaka i verkligheten
2012-03-20

I söndags var det än en gång dags att säga hejdå till familjen... Önskar att det inte vore så himla jobbigt, men jag gråter lätt, speciellt då jag ska skiljas från de som jag tycker om. Men det går över efter ett tag. Jag får bara längta lite tills nästa gång jag ska hem, vilket förhoppningsvis inte kommer dröja så länge. Hade det iallafall superbra då jag var hemma, tyvärr så går dagarna så himla fort!

Igår var det bara en slappardag. Var trött efter resan, och miljöombytet. Lite piggare är jag idag iallafall.

Hade längtat efter våren, som nästan var här innan jag åker hem. I måndags då jag vaknar och tittar ut, vad är det jag ser om inte en massa snö?! Hoppas att det snart försvinner!

Nu ska jag äta lite lunch, och sen ta det lite lugnt idag också. Måste ta och beställa böcker till nästa kurs också. Det får kanske blí imorgon, känner mig lite lat idag också faktiskt haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0