Kanske dags att packa upp?
2012-03-21

Nu borde det vara dags att packa upp ur ryggsäcken som jag hade då jag var hemma. Har varken haft lust eller ork med det sen jag kom hem, men klockan ett har vi tvättid (vilket jag inte heller har lust med) så har väl inget annat val än att gå och packa upp. Är en del som måste tvättas så.

Idag är en dag då jag känner för att göra allt och ingenting. Ena stunden är humöret på topp och jag skulle vilja göra allt möjligt för att nästa sekund sitta i soffan och inte ha lust med någonting. En sån dag passar det kanske bra med att tvätta, så att morgondagen förhoppningsvis kan bli bättre.

Ska försöka hinna med en promenad i det fina vädret också, hade jag tänkt. Eller fina och fina, det är lite molnigt ute men det är varmt.

Någonting som får mig på bättre tankar, är att det bara är ca: 2 veckor tills jag ska HEM igen, 2 VECKOR! Det är ju ingenting! Så om mina planer går som jag har tänkt, så åker jag hem på torsdag eller fredag v.14. Är hemma vecka 15, och kanske v.16 då min familj ska till fjällen. Vi har en del skola v.16, men jag funderar på att kolla om man kan göra någon uppgift hemma istället. Men vecka 15 såg det ut som vi var lediga, så då kommer jag nog befinna mig hemma iallafall. Då har Wilmis lov också, så det passar ju bra. Men min hjärna har inte riktigt insett än att jag kanske åker hem på två veckor. Det är lite osannolikt, brukar ju alltid ta minst 6-7 veckor mellan gångerna som jag är hemma. Men det kan ju vara skönt att det inte är så långt emellan gångerna.

Nä, packa upp väskan var det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0