Hemma
2012-03-11

Nu är jag hemma i Jörn och har det hur bra som helst! Även om jag saknar min älskling... Är inte riktigt van vid att vara ifrån han nu haha. Men det är bra att sakna varandra ibland tycker jag.

Har inte så mycket tid att sitta vid datorn, sen är internet väldigt segt konstigt nog. Ska nog försöka hjälpa mamma att kolla upp vad som är fel, för så här segt har det inte varit förut.

Har hunnit med att vara i Norsjö och träffat några av mina kusiner, och badat på badhuset där. Fia (min ingifta moster :) ) tog lite bilder, så får väl se om några kommer upp på bloggen då jag kommer hem, orkar inte ladda upp bilder med detta internet.
Har även hunnit en sväng till badhuset här i Jörn med min lillasyster, och tre andra kusiner, min faster och hennes man. Trevligt trevligt.

Igår var jag, pappa, Wilma och Elin ute och körde skoter. Fint väder var det, och  det var riktigt härligt. Tyvärr så glömde jag kameran  hemma, så har inga bilder därifrån. Mamma jobbar i helgen så hon kunde inte följa igår eftersom hon var hemma och sov. (Hon jobbar natt)

Idag vet jag inte vad vi ska göra. Jag hoppas det är soligt ute iallafall och att det inte är så kallt. Imorgon är lovet slut för de här hemma, så Elin ska ha praktik och Wilma ska på skolan. Så jag får väl se vad jag hittar på. Kanske följer jag Wilma till skolan, eller så är jag hemma och hittar på någonting medan mamma sover.

Nä, nu ska jag nog gå ner och äta lite frukost. Så får vi se hur det blir med uppdateringen under tiden som jag är här uppe. Annars skriver jag mer sen då jag är hemma i Norrsundet igen. :) Ha en bra söndag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0