Fredag!
2012-03-02

Idag har jag bara tagit det lugnt! Om man bortser från att jag damsugade lägenheten lite snabbt. Jag och älskling satt ute på balkongen en stund i solen, det var bara synd att det skulle blåsa så mycket! Men det var skönt iallafall. Hoppas på att det blåser lite mindre imorgon bara.

Efter middagen var jag och Daniel duktiga och rengjorde ugnen, så nu är den ren också. Det är alltså sånt man sysslar med en fredagkväll haha. Nä, jag ska snart sätta mig och kolla på lite tv, och gotta mig med en chipspåse!

Pratade med Wilma idag också, och vi smider planer inför de dagar jag är hemma haha. Enligt mamma kommer vi inte hinna allt. Vi får skippa sovmornarna helt enkelt. Nä, det ska nog bli bra, ser framemot att få spendera lite tid med lillasyster igen! Så får vi hoppas att den andra filuren kommer hem, ja Elin, ja syftar på dig! Annars så har jag och Wilma smidit planer och för ditt eget bästa borde du komma hem innan vi sätter våra planer i verklighet haha ;)

Ha en bra helg allihopa!


Fick denna av Daniels pappa och Daniels lillebror du jag fyllde år! Fin va? :)


Kommentarer
Postat av: Lina Flink

Åh, va fin den va :)

2012-03-02 @ 23:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0