.
2012-03-29

Har varit på skolan idag och förberett lite inför redovisningen imorgon, så nu är jag så redo som jag kan bli! Hoppas bara att det går bra imorgon, ska bli skönt att slippa tänka på redovisningen sen faktiskt. Var roligt att träffa kompisarna igen, och det blev en del skratt haha. Som vanligt brukar det bli så då vi ska jobba med någonting, men man kan behöva ett avbrott ibland och få skratta lite. Efter skolan blev det en liten powerwalk med Anna ner till stan och det var precis så jag hann med bussen. Tack Anna för sällskapet!

När jag satt på bussen idag kände jag att jag hade ont i ögat då jag blinkade. Tänkte att det kanske berodde på att jag suttit vid datorn mycket eller någonting, men då jag kom hem så ser jag att jag är lite svullen på ögonlocket. Hoppas att det snart försvinner för det gör lite ont. Har ingen aning vad det beror på.

Ikväll ska jag bara ta det lite lugnt och ladda inför en heldag på skolan imorgon. Sen i helgen sja jag skriva klart det sista arbetet i detta moment. Ska nog bli bra tror jag, tror att den uppgiften går rätt fort när man väl kommer igång. Iallafall hoppas jag det haha. nä, har ändå inte så mycket att göra i helgen då älsklingen är i Stockholm. Blir lite tråkigt att hitta på någonting själv, eller åka iväg själv för att hitta på någonting. Nä, då får det bli en plugghelg istället.

Nu är det bara en vecka kvar tills jag ska åka hem! Snart dags att packa igen då haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0