Efter regn kommer solsken?
2012-03-28

Idag har det regnat. Inte sådär jätte mycket, men litegrann hela tiden. Så jag har inte haft någon stor lust att vara ute. Idag åkte Daniel till Stockholm, men förhoppningsvis kommer han hem på måndag igen så vi hinner träffas lite innan jag åker hem! Blir så tomt här i lägenheten då Daniel inte är här... Blir så tyst. Nog för att det säkert är jag som pratar mest, men ändå. Nu har jag ju ingen att prata med så då blir det tyst haha!

Imorgon ska jag till högskolan och träffa mina underbara vänner igen! Ska bli kul för vi har inte träffats på jätte länge känns det som! Så jag längtar tills imorgon, ska bli skönt att komma iväg lite. Även om vi måste plugga lite. Men det är mest bara att gå igenom lite inför en redovisning som vi ska ha på fredag. Förhoppningsvis så ska den gå bra.

Annars händer det inte så mycket i min lilla värld. Livet rullar på som vanligt typ.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0