Dags att plugga
2012-03-31

Lördag morgon. En dag som idag önskar jag att jag kunde sova lite längre, så jag skulle slippa dryga hela dagen. Men nej, morgonpigg som jag är så vaknade jag först vid halv åtta, lyckades somna om till halv nio, och då var det väl bara kliva upp. Försökte somna om utan att lyckas. Om jag hade kunnat sova längre, så hade dagen gått fortare. Men kan väl se det från den positiva sidan, nu får jag en massa till till att plugga. Ska skriva ett självvärderande processprotokoll från grupparbetet. Då ska man skriva om vad man själv bidragit med. Och ja... Låter enkelt men är inte det. Jag HATAR att skriva om vad JAG gjort, jag menar, det är ju ett grupparbete och det handlar ju om vad VI gjort. Vi har diskuterat oss fram till olika saker, och det har vi ju gjort TILLSAMMANS. Det är ju inte direkt så att jag vill sitta och ta åt mig äran för att jag har gjort nåt, tycker att det är vi som gjort det. Men men, det är som det är. Får väl försöka göra det bästa av situationen, och skriva ner mina tankar istället. Eller nåt. Det visar sig. Alla ska ju skriva om vad de har gjort, så man ska väl va lite ego antar jag.

Det har snöat ute i natt också, hoppas att det har snöat för sista gången här nere nu, och att vårvärmen snart kommer. Det blåser ute också, så denna dag ska jag stanna inne och krypa under en filt i soffan.

Nä, plugga var det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0