Då var det snart dags igen!
2012-03-26

Har nyss bokat en hemresa, så den 4 april bär det av norrut igen. Denna gång med tåg. Så fredag den 5 april är jag hemma i norrland igen, och hur länge jag stannar denna gång vet jag faktiskt inte. Har inte bokat någon tillbaka resa. Det beror på om jag följer med mamma och pappa till fjällen, eller om jag måste tillbaka och plugga. Allting beror på hur jag kan ta igen det jag missar från skolan. Men förhoppningsvis så kan jag följa till fjällen!

Idag har jag inte gjort särskilt mycket. Inget intressant iallafall. Har handlat mat till i veckan om det var någon som undrade haha. Mulet och trist väder har det varit också. Imorgon ska jag däremot till min VFU-förskola och prata med min handledare och gå igenom en uppgift som vi har från skolan. Ska bli roligt att träffa barnen igen, det var ett tag sen nu. Sen ska vi även tvätta imorgon, vilket jag inte ser framemot. Önskar att jag hade en tvättmaskin i lägenheten så jag slapp springa ut och in flera gånger och släpa på alla kläder. Jag vet att jag är lite lat. Tänk vilka önskningar man har nu förtiden. Inte är det en ny mobil eller dator, utan en tvättmaskin. Nä, helst av allt skulle jag vilja ha en resa till varmare breddgrader. Men det får bli en annan gång då jag kan lägga pengarna på annat än studentlitteratur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0