Böcker
2012-03-22

Nu har jag beställt böckerna till moment två i denna kurs. Synd bara att det ska vara så himla dyrt! Får trösta mig med att de var fem procent rabatt på bokus, + att jag hade ett presentkort där på 50 kronor, så sammanlagt blev det 100 kronor billigare! Inte helt fel. Sen tror jag (och hoppas) att det var sista gången jag beställde böcker för denna termin, och att nästa gång jag ska beställa böcker är till hösten! Hoppas att det vi ska börja med vecka 14 ska bli kul och intressant! Tror att det ska handla lite om fysik, kemi, teknik och biologi i förskolan, men är inte helt säkert. Det visar sig väl haha, så länge det är intressant så brukar det gå bra.

Just nu sitter jag och väntar på att potatisgratängen som vi har i ugnen ska bli färdig, det blir potatisgratäng och kassler till middag, mums!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0