4 februari 2012
2012-03-04

Så var denna helg snart förbi. Varför går alltid helgerna så fort? Hoppas att början på denna vecka också gå fort, så jag kan få åka hem! Har fått en massa bilder av mamma då de sitter ute i solen, att de är hos farmor och åker skoter osv, och jag vill också! Även om jag njuter på min balkong, är det inte riktigt samma sak som att sitta i en snöhög på ett renskinn i solen. Så jag hoppas att det är lite bra väder då jag är hemma så att jag kan njuta lite jag med. Annars ska jag njuta av att umgås med familjen! :)

I helgen har jag och Daniel inte gjort så mycket, bara tagit det lugnt, vilket är skönt det med. Igår gick vi en promenad ner till havet, men det blåste lite kallt, mycket skönare på vår balkong där det är vindstilla. Längtar bara tills vi ska köpa möbler dit ut så det blir lite fint! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0